شما اصلا گـــوGoogleگـــل رو نمیشناسید!


زمان جاری : دوشنبه 11 تیر 1403 - 1:43 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم




تعداد بازدید 276
نویسنده پیام

ارسال‌ ها : 3492
تشکر ها : 7133
تشکر شده : 4114
سن کاربر : 23
تــــَولــُد :
10 اردیبهشت
عضویت : 26 /5 /1391
محل زندگی :
http://bestbaz.ir/
شناسه یاهو :
آیدی لاین :
saeed_detect
شما اصلا گـــوGoogleگـــل رو نمیشناسید!



شما اصلا گـــوGoogleگـــل رو نمیشناسید!

همه افرادی که با نت آشنایی دارند بدون شک با موتور جستجوی Google آشنا هستند ولی اکثر افراد فقط از امکان جستجوی آن بهره می برند در این مطلب به تعدادی از امکانات بی نظیر گوگل اشاره میشه امیدوارم خسته نشید

Google Search:
معروفترين سرويس گوگل است که همه طرز کارشو بلدن و هر کسي ميتونه ازش استفاده کنه سرويس جستجوي گوگل مي باشد که برخلاف بقيه ي موتورهاي جستجوگر فقط از تبليغات متني استفاده مي كند. اين سرويس اولين سرويس گوگل بود كه تا به امروز امكانات زيادي را در خدمت كاربران قرار داده است.

Google Adsense:
اين سرويس که مربوط به درآمد از طريق تبليغات و اينترنت هست که متاسفانه توي کشور ما کار نمي کنه .اين سرويس فعلا براي سايتها و وبلاگهايي کار ميکنه که زبانشون انگليسي باشه .

Google Adwords:
درآمد از طريق کليک کردن يا همون per click که گوگل اين کارو انجام ميدهد و ليست كلماتي كه در سايت شما بيشترين جستجو را داشته دنبال ميكنه و پول ميده.

Google Alerts:
اگه شما دچار حواس پرتي هستيد باز هم گوگل به کمک شما آمده است اين سرويس همانطوري که از اسمش پيداست به شما در مورد اتفاقي که خودتون در آن ثبت مي کنيد يک ايميل يا SMS هشدار مي فرستد البته سرويس SMS در ايران کار نمي کند من از اين سرويس براي يادآوري روزهاي برگرداندن کتابهاي امانتي کتابخانه استفاده ميکنم که خيلي به درد بخور است و حتي ميتونيد روز و ساعت رو طور دقيق بهش بدين .

Google Analytics:
گوگل آناليز يکي از بهترين امکاناتي مي باشد تا شما ميزان بازديد وبلاگ يا سايت خودتون رو با اون بسنجيد .

Google App’s For Your Domain :
حتما شما هم مثل من دوست داشتيد كه يك سايت روي هاست گوگل وكلا همه چيز روي گوگل باشه نه؟! اين پكيج مخصوص سايت داراها و افرادي كه از هاست استفاده مي كنند مي باشد به گفته وبگاه رسمي اين سرويس تا كنون توانسته 1 ميليون نفر را به عضويت خود درآورد كه براي يك گوگل رقم خوبي مي باشدشما سالانه با پرداخت 50 دلار امکاناتي مثل چندين آدرس ايميل – فضاي سايت تا 25 گيگ بايت – امنيت تضمين شده و بالا بوسيله مسئولين گوگل-پايداري 99% و امكانات ديگري كه واقعا ارزش اين مبلغ كم را دارد.البته براي ما كار نمي كند پس خودتان را ناراحت نكنيد.

Google App Engine:
اين سرويس ميزباني براي توسعه و ميزباني داده ها مي باشد كه بر پايه فناوري ابر داده ها مي باشد اولين نسخه ي اين سرويس در آوريل 2008 ارائه شده است گوگل App به يك سطح از منابع سيستمي استفاده ميكند اين سيستم بر اساس زبانهاي پايتون وجاوا كار ميكند اين سرويس بصورت رايگان براي هر كاربر ميزاني از پهناي باند را ارائه مي دهد مشابه اين سرويس نيز مايكروسافت ارائه مي دهد كه بعدا به آن مي پردازم ولي اين سرويس گوگل ؛ براي ايران بسته هست

Google Archive Search:
آرشيوي از رخدادهاي و خبرهاي تمام کشورها در گوگل است براي کشور ما از سال 1940 ميلادي تا الان موجود هست اين سايت تمام خبرها از تمام کشورها رو درخودش ذخيره ميکنه و اين يكي حتي خبرهاي ايران رو هم پشتيباني مي كند.

Google Base:
اين سرويس براي مقابله با سرويس EBay صورت گرفته. مربوط به خريد آنلاين مي باشد.

Google Blog Search:
در صورتي که اگر مي خواهيد دنبال موضوع خيلي خاصي باشيد وبلاگها بهترين مکان براي جست و جوي شما هستند به همين منظور گوگل هم امکاني را براي شما بوجود آورده است که فقط در وبلاگها جستجو کنيد.

Google Blogger:
وبلاگ بلاگر گوگل يکي از بهترين مکانها براي وبلاگ نويسي مي باشد که خيلي زود رتبه شما در جستجوگر گوگل بالا مي رود اين نرم فزار بصورت فارسي هم در دسترس مي باشد و امکانات تقريبا خوبي هم در اختيار کاربران قرار ميده.اين سرويس با وردپرس رقابت دارد.

Google Draft Blog:
مربوطه به وبلاگ در گوگل مي باشد که مربوط به پيش نويس كردن مطالب مي باشد.

Google Bookmarks:
در اين مورد سايتهايي مثل Stumbleupon, Furl سابقه کاري بالايي دارند ولي اين سرويس در نهايت سادگي و سرعت کار تمام سايتهاي مورد علاقه شما رو به سرورهاي گوگل منتقل ميکنه تا نگران حذف يا گم شدن ليست خودتون نباشيد در ضمن ميتونيد از اين سرويس بک آپ هم بگيريد.

Google Books:
سرويس جستجوي اينترنتي کتابها که همزمان ميتوانيد به رايگان کتاب دانلود کنيد و يک ارشيو کامل از کتابها و مقالات مهم انگليسي زبان مي باشد و همينطور شامل روزنامه هاي قديمي .

Google Calendar:
اين تقويم از سال 2006 کار خودشو شروع کرده وحالا با ارائه تقويم شمسي خودشو خوب توي دل کاربران فارسي زبان باز کرده امکانات خوبي هم داره.

Google Checkout:
برخلاف کشور ما افراد بسيار زيادي در آمريکا و اروپا هستند که از طريق اينترنت خريد و فروش انجام ميدهند براي همين احتياج به سايتهايي با امنيت بالا دارند اما اگر بخواهيد اجناس مختلفي رو از سايتهاي مختلف بخريد احتياج به ثبت نام هاي زياد و درنتيجه يوزرنيم هاي زيادي داريد که باعث سردرگمي کاربر مي شود ولي شرکت گوگل راه حلي براي اين مشکل طراحي کرده است كاري كه بايد انجام دهيد آن است كه وارد سايتهايي شويد كه “سمبل و لوگوي خريد اينترنتي گوگل داشته باشند. آن زمان است كه ميتوانيد مطمئن باشيد هر خريدي كه ميكنيد اطلاعات حساب شما از گوگل برداشته ميشود و ديگر لازم نيست بار ديگر در محيطي ناامن همچون فروشگاهاي آنلاين آن را وارد كنيد. اين سيستم گوگل كاملا رايگان است.

Google Code:
کد برنامه هاي مختلف و در زبانهاي برنامه نويسي مختلف مي باشد که براي آي پي ايراني بسته مي باشد ولي حاوي اطلاعات بسيار باارزشي در مورد برنامه ها و کدهايشان ميباشد.

Google Code Search:
اين سرويس در واقع مربوط به سرويس قبلي مي باشد که فقط براي جستجو در ميان کدها مي باشد.

Google News:
سايت خبري گوگل که انواع مختلف موضوعات رو پوشش ميده مثل خبرهاي انتخاباتي ايران رو.

Google notebook:
نوشته هاي کوچيک خودتون رو گوگل بسپاريد در اين سرويس امکانات بسيار زيادي براي نوشته هاتون وجود دارد.

Google Pack:
تمام نرم افزارهاي گوگل به صورت بسته هاي جداگانه اي در دسترس عموم مي باشد که شامل نرم افزارهاي :گوگل دسکتاپ – پيکاسا – گوگل تولبار – گوگل ارث –گوگل عکس –گوگل چت – مرورگر گوگل – ويدئو پلير گوگل و…

Google Profile:
كه از اسمش پيداست مربوط به پروفايل كاربران در گوگل مي باشد كه هدف گوگل از اين سرويس امكان ارتباط بيشتر كاربران فراهم شود تا يك جامعه ي مجازي كامل را بسازند شما در اين سرويس مي توانيد آدرس منزل خود يا مدرسه يا دانشگاه خود را بگذاريد و همينطور ميتوانيد آدرس كاربري سايتهاي ديگر را به اشتراك بگذاريد.

Google Pages:
اگر دوست داريد ميتونيد يک صفحه از اينترنت را به خود اختصاص دهيد پس بهتره که زودتر اقدام کنيد.

Google Patents:
اين قسمت از گوگل مربوط به آثاري مي باشد که داراي حق چاپ مي باشند ولي گوگل بصورت رايگان در اخنيار بازديدكنندگان قرار مي دهد كه براي گوگل مشكلات زيادي بوجود آورده است.

Google Phone Book:
دفترچه تلفن گوگل همراه هميشگي شماست تا ليست دوستان و آشنايان را در گوگل همراه خود داشته باشيد.

Google Picasa:
اينم از سرويس به اشتراک گذاري و آپلود عکس گوگل از سرويسهايي مثل فليکر ياهو يه کمي عقب مونده اميدوارم زودتر جاشو بين کاربرانش بدست بياره .

Google Products:
خريد کالا با گوگل که از ميان انواع مختلف کالا.

Google Reader:
اگه با تکنولوژي هاي وب 2 آشنا باشيد حتما اسم اين سرويس و يا فيد رو شنيديد در صورتي که نمي دونيد چيه اصلا ناراحت نشين به زودي يك آموزش مي گذارم.

Google Scholar :
جستجوي علمي گوگل که براي جستجوي مقالات علمي طراحي شده است البته اين سرويس هنوز در مرحله ي بتا مي باشد ولي توصيه ميكنم كه دانشجويان حتما از اين سرويس استفاده كنند.

Google Sketchup :
گوگل با ارائه نرم افزار Sketchup به دنياي سه بعدي و طراحي قدم گذاشته است شما ميتوانيد با اين نرم افزار يک طرح از خانه آينده خود کشيده و از آن لذت ببريد. تا کنون 7 نسخه از اين نرم افزار ارائه شده که آخرين نسخه در ويندوز ويستا و سيستم عامل مک کار ميکند و در زبانهاي انگليسي – آلماني – ژاپني – ايتاليايي – فرانسوي – اسپانيايي عرضه شده اين نرم افزار رايگان مي باشد.

Google Sky :
اين نرم افزارکه گوگل ارث نسخه جديد موجود است به کاربران اين امکان را مي دهد تا به مشاهده و گشت وگذار درميان صد ميليون ستاره ودويست ميليون کهکشان بپردازند در اين ويزگي جديد، هفت لايه اطلاعاتي که چندين جرم و رويداد سماوي را تصويرسازي مي کند، قرار داده شده است .اين ابزار براي افرادي که اخترشناسي و بررسي هاي آسمان را تازه شروع کرده اند بسيار مفيد مي باشد.

Google Special Search:
با استفاده از اين قسمت ميتوانيد جستجوي خود را به موضوعاتي از قبيل :BSD, Appleو Microsoft محدود کنيد

Google Store:
فروشگاه اينترنتي گوگل که اين دفعه از کشور ما پشتيباني ميکنه ولي تا الان من که امتحانش نکردم که جنسي به دست ما ميرسه يا نه!

Google Suggest :
پيشنهاد گوگل سرويس است که وقتي شما در حال تايپ عبارتي براي جستجو مي باشيد اين سرويس بصورت اتوماتيک با سرورهاي گوگل ارتباط برقرار ميکند و کلماتي را به شما پيشنهاد مي کند تا مورد جستجو قرار دهيد اين قسمت از گوگل مثل بيشتر سرويسهاي گوگل از تکنولوژي Ajax بهره مي برد و اين يکي از دلايل سرعت اين سرويس مي باشد پيشنهاد گوگلي در مرورگرهاي اينترنت اکسپلورر 6 به بالا – نت اسکيپ 1.7 به بالا – سافاري 1.2.2 به بالا – اپرا 7.54 به بالا –فايرفاکس 0.8 به بالا در صورتي که جاوا اسکريپت روي مرورگر شما فعال باشد و اجازه دريافت کوکي ها داده شود فعال مي شود

Google Trends:
در تمايلات گوگل شما مي توانيد ميزان علافه کارران شبکه را در يک موضوعي بررسي کنيد با استفاده از اين سرويس شما ميتوانيد کشور، شهر و زبانهايي که جستجوي کلمه يا عبارت خاصي در آنها به ميزان بيشتري صورت گرفته را مشخص نماييد. شيوه عمل بسيار ساده است. با تايپ کلمه مورد نظر در کادر ظاهر شده و فشردن دکمه Search Trends، گوگل تمام اطلاعات را در اختيار شما قرار خواهد داد. حتي ترافيک جستجوي مطلب در محدوده زماني خاص به صورت گراف براي شما نمايش داده خواهد شد و جديدترين مقالات مرتبط با کلمه جستجو شده نيز در اختيارتان قرار خواهد گرفت.

Google Transit :
با اين سرويس ميتوانيد مسافت بين دو نقطه را با دادن ساعت شروع حرکت – تاريخ حرکت و نام مبدا و مقصد مسافت را بدست اوريد اين صفحه به دوصورت استاندارد که مدتي صرف لود کردن نقشه ي گوگل مي شود و ديگري بصورت Text مي باشد که مخصوص موبايل مي باشداگر اينترنت زغالي داريد پيشنهاد ميكنم از اين سرويس كه براي ايران نيز کاربرد دارد استفاده كنيد.

Google Language_Tools:
بسته ي ترجمه ي زبان گوگلي ميباشد كه زبان فارسي در مرحله ي بتا مي باشد شما در اين صفحه ميتوانيد صفحات – متن و كلمات را معني كنيد البته معني كردن آن در حد ماشيني است و نبايد انتظار يك جمله كامل داشته باشيد ولي ترجمه ي زبان فارسي به انگليسي خيلي بهتر است.

Google Welcome:
اگر دوست داريد تا تمام سرويسهاي گوگل فارسي شود پس دست به كار شويد و به گوگل كمك كنيد تا خودش را فارسي كند!

Google Sites:
با گوگل يک سايت واقعي بصورت کاملا رايگان بسازيد ومديريت آن را انجام بدهيد و مطالب خودتون رو توي اون بگذاريد.

Google Sets:
اين سرويس به نوعي مربوط به هوشمند شدن گوگل ميباشد که با دادن يک سري کلمات اتفاقي گوگل نيز معادل يا ادامه ي آنها را براي مي نويسد حتما امتحان کنيد.

Google Video:
جستجوي ويدئو از طريق سايت گوگل در سايتهاي به اشتراک گذاري ويدئو و دانلود فيلم (مربوط به پخش برنامه هاي TV) اين سرويس از فارسي نيز پشتيباني مي كند.

Google Voice:
چت صوتي يکي ديگر از سرويسهاي گوگل مي باشد که هنوز بطور کامل ارائه نشده و جاي کار بيشتري دارد.

Youtube:
معروفترين و بزرگترين سايت به اشتراک گذاري ويدئو مربوط به گوگل مي باشد آمارهاي مختلفي از ميزاد آپلود وتماشاي ويدئوها در يوتيوب به گوش مي رسد که يکي از دلايل استفاده از اين سرويس است.

Google Warehouse:
اين سرويس با طراحي هاي سه بعدي از آشپزخانه هاي مدرن گرفته تا ساختمانها –ماشين ها و حتي برجهايي با طراحي نوين امكان ديدن طرح واقعي روي نرم افزار گوگل ارث را ميسر مي كند به اين صورت كه شما اول بايد فايل مربوطه را دانلود كنيد بعد در نرم افزار گوگل ارث وارد كنيد سپس طرح واقعي آن را ببينيد.

Google Webmaster:
افرادي که از طريق اينترنت کسب درآمد مي کنند ميتوانند از اين سرويس استفاده کنند البته به غير از ايرانيها!

Google Froogle:
پيدا کردن کالاهايي که براي فروش يا حراج گذاشته شده است از طريق گوگل امکان پذير است.

Google Answers:
يك انجمن آزاد كه در آن گوگل با دريافت مبلغي پاسخ سوالات شما را ميدهد.

Google Catalogs:
جستجو و نمايش كاتالوگ هاي اينترنتي كه از طريق ايميل رد و بدل ميشوند.

Google Universities:
با استفاده از اين قسمت مي توانيد جستجوي خود را به آدرس وب سايت هاي مدارس و دانشگاه ها محدود كنيد.

Google wireless:
با استفاده از اين قسمت شما مي توانيد با دستگاه ها(كامپيوتر هاي) دستي خود به موتور جستجوي طراحي شده براي اين دستگاه ها دسترسي پيدا كنيد.

Google buttons:
شما ميتوانيد با قرار دادن كليد هاي گوگل در نوار ابزار شخصي نمايشگر اينترنت خود به سرعت به گوگل دستيابي پيدا كنيد.

Google 411:
شماره اي که گرفتن آن براي شما هيچ هزينه اي را دربر ندارد و شرکت هاي بزرگ براي حمايت مشتريانشان اغلب از اين شماره ها استفاده مي کنند (مانند شرکت بويينگ) به شما اجازه مي دهد که کارهاي محلي را بيابيد و با گرفتن شماره مجاني با آنها ارتباط برقرار کنيد. اين سرويس کاملا مجاني است و اپراتور انساني ندارد

Google Mobile:
اکثر سرويس هاي گوگل يک نسخه موبايل هم دارند و شما وقتي با موبايلتان به صفحه موبايل گوگل مي رويد اين نسخه ها را مشاهده مي کنيد. در اين صفحه يک قسمت خاص براي آيفون وجود دارد که نسخه بسيار خوبي از نقشه هاي گوگل است که به شما اجازه مي دهد مکاني که در آن هستيد را بيابيد در حالي که نه GPS داريد و نه Mobile .......

Google desktop:
اين قسمت گوگل با ارائه نرم افزاري براي دانلود که براي ايرانيان بسته هست امکاناتي مثل مشاهده وضعيت آب و هوا کشورها حتي ايران و يک فيدخوان دسکتاپي و يک جستجوگر حرفه اي و سريع در ميان هارد سيستم شما که همه کارتون خيلي سريع انجام ميشه وهمچنين امکان جستجو در گوگل از طريق دسکتاپ شما امکان پذير مي باشد براي استفاده درست وسريع از اين نرم افزار بايد 24 ساعت از زمان نصب اين نرم افزار گذشته اشد تا بتواند تمام هارد شما را ايندكس بكند و در جستجو سريعتر عمل كند.

Google Knoll:
اين پروژه به عنواني رقيب بزرگي براي ويکي پديا مي باشد که توسط گوگل در سال 2008 ارائه شده است شما در اين سايت مي توانيد مقاله بنويسيد و آنرا با ديگران به اشتراک بگذاريد، به نويسنده هاي ديگر اجازه ويرايش مقاله را بدهيد يا تنها خودتان اجازه ويرايش را داشته باشيد اين پروژه تقريبا به فارسي ترجمه شده ولي کامل نيست براي اضافه کردن مقاله بايد همان نام کاربري و رمز عبور براي جيميل را به آن بدهيد تا وارد سايت شويد در ضمن مي توانيد از مقاله خود کسب درآمد کنيد (البته خارج از ايران)

Google flight:
گوگل سرويس جديدي با عنوان Google Flight را معرفي نمود که کاربران را قادر ميسازد به اطلاعات پروازي خطوط مختلف دسترسي پيدا کنند و در آنها جستجو نمايند. کاربران با تايپ نام دو شهر يا کد دو فرودگاه در باکس جستجوي صفحه ي گوگل به دو باکس ديگر براي وارد کردن تاريخهاي رفت و برگشت پرواز دسترسي پيدا ميکنند.به نظر ميرسد که گوگل اين سرويس را براي مقابله با سرويسهاي Travel ياهو و مايکروسافت انجام داده است اما هنوز در مرحله آزمايشي مي باشد

Panorama:
اين سرويس يک فضاي رايگان آپلود عکس تا 2 گيگ مي اشد که پيشرفت زيادي نداشته وشرکت گوگل آنرا به فراموشي سپرده است اين سايت به زبان فارسي در دسترس مي باشد در پانورامو نوشته شده: براي خودتان نقشه اي جديد از جهان ايجاد کنيد عکسهايتان را آنجائي که گرفته شده اند روي نقشه مشخص کنيد.عکسها و مسيرهاي سفرتان را به دوستانتان نشان دهيدعکسهايتان را به راحتي دسته بندي و مديريت نمائيد حجم هر عکس ارسالي نبايد از 5 مگابايت بيشتر باشد شما ميتوانيد با اين سرويس عکسهايتان را در گوگل ارث ببينيد و مکان گرفتن انرا نيز مشاهده کنيد براي همين عکسهايي که کمتر از 500 پيکسل طول وعرض داشته باشن مورد قبول نمي باشند – عکسهايي که حجمشان به دليل کيفيت پايين کمتر از 100 کيلوبايت باشد مورد قبول نمي باشند.

Google Upload Video:
شما مي توانيد با استفاده از اين سرويس فايلهاي تصويري خود را آپلود كنيد ولي اجازه نداريد فيلمهاي غيرمجاز را بفرستيد.

Google WebAccelerator:
اين سرويس با ارائه يك نرم افزار براي افزايش سرعت؛موجب زودتر باز شدن صفحات اينترنتي شما مي شود يعني ترافيك صفحه مورد نظر به سرورهاي گوگل انتقال داده مي شد كه به علت اينكه بار زيادي روي سرورها مي رفت فعلا غيرفعال است.

Google Earth:
گوگل با ارائه اين سرويس گام بزرگي در تصاوير ماهواره اي از طريق کامپيوتر برداشته به طوري که با اين نرم افزار ميتوانيد در کشورهايي اروپايي از جزئيات کامل راهها و خانه ها مطلع شويد در ابتدا کاربران براي استفاده از اين ابزار بايد برنامه آن را روي رايانههاي خود منتقل ميکردند اما از سال 2008 اين امکان داده شد تا اين ابزار به طور کامل روي وب جاسازي شده باشد.

Google Finance:
اگر شما در اينترنت خرهاي مربوط به بورس و قيمتها را دنبال مي کنيد وکارتون از طريق بورس مي باشد گوگل اين بار ارائه سرويس ساده ولي پرکاربرد به کمک شما آمده است در اين سايت شما مي توانيد قيمت انواع ارز – محصولاتي مثل نفت و بنزين و سوختهاي رايج ديگر را پيدا کنيد.

Google Mail:
جيميل شرکت گوگل فعلا بهترين گزينه براي ايميل مي باشد اين سرويس از سال 2004 شروع به کار کرده و فضايي که به هر کاربر ارائه داده حدود هفت و نيم گيگ مي باشد در حال حاضر با داشتن ازمايشگاه مجزا براي خودش بسيار پيشرفته شده و رابط کاربري ساده ولي بسيار پرکاربرد در اختيار کاربران قرار مي دهد.

Google Group:
فرض کنيد شما تعدادي دوست هستيد و دوست داريد تا هميشه با هم تبادل نظر يا با هم ارتباط داشته باشيد اين گزينه بهترين مي باشد شما با اين سرويس مي توانيد براي کل مدرسه خود يک گروه سازيد و در آن فعاليت کنيد.

Google Health:
از اين به بعد ديگه احتياجي نيست که ه پزشک خود مراجعه کنيد فقط کافيه انگليسي تون خوب باشه وبعد بريد به گوگل سلامت تا بيماريتون تشخيص داده بشه راه گوگل براي اين مشکل شما؛ ايجاد صفحات الکترونيکي است که گوگل سلامت نام گرفته است. پزشکتان ميتواند اطلاعات پزشکي شما را به اين صفحات منتقل کند و به اين روش پزشک دوم شما تنها کافي است از طريق رايانه خود به اين صفحه دسترسي پيدا کند روزهاي اول تاسيس اين سرويس منتقدان بسياري به گوگل شکايت کردند چونکه با اين سرويس ديگر تمام اطلاعات شخصي افراد در دست گوگل مي افتاد و امکان در امنيت ماندن اطلاعات شخصي بسيار مهم بود و لي شرکت گوگل اصرار براين موضوع دارد که جاي اين اطلاعات امن است.

Google History:
هر کاري که از اولين روزي که با اکانت ايميل خودتون وارد صفحات گوگل شديد و جستجوهاتون رو با گوگل انجام دادين الان ميتونيد ببينيد و يا حذفشون کنيد ويا اگه قبلا آدرس يه سايت رو داشتين که الان نداريد ميتونيد با اين سرويس سريعا پيداش کنيد.

IGoogle :
آيا دوست داريد در گوگل صفحه شخصي داشته باشيد؟اين گزينه بهترين مورد مي باشد پس شروع كنيد: شما در اين سرويس مي توانيد چند سايتي که خيلي به مشاهده ي آنها مي پردازيد فيدشان را در اينجا قرار دهيد و خبرهاي روز را پيدا کنيد يا با گوگل بازي کنيد يا تقويم،دست نوشته ها،ايميل هايتان همگي در يک صفحه باشد پس بجنبيد!راستي ميتوانيد انواع مختلف تم در زمينه هاي مختلف رو براي صفحه خودتون انتخاب کنيد.

Google InQuotes :
گوگل نقل قول؛ همانند يكي از سرويسهاي ويكي پديا مي باشد اما اساس كار اين سرويس به روي گوگل نيوز مي باشد به اين صورت كه در خبرها نقل قول ها را از افراد مختلف جمع آوري مي كند و سپس با انتخاب دو گزينه به مقايسه ي اين نقل قولها مي پردازد مثلا براي ايران نقل قولهايي از احمدي .... – جرج بوش – لاريجاني مي باشد كه با زدن دكمه ي spin مي توانيد نقل قولهاي بهتري در مورد ايران از زبان شخصيتهاي سياسي جهان ببينيد. فارسي پشتيباني نمي شود.

Google Image Labeler :
اين سرويس که به نوعي مربوط به سرويس جستجوي عکس گوگل مي باشد با ايجاد يک بازي کاربران را مجبور ميکند تا تگهاي مربوط به عکسهاي جمع آوري شده توسط گوگل را به طور درست برچسب گذاري کنند براي دانلود نرم افزار مورد نظر شما بايد به همين صفحه مورد نظر لينک داده شده برويد.

Google Images :
جستجوي تصاوير در گوگل مي باشد که اخيرا امکانات زيادي به آن اضافه شده است.

Google Labs :
تمام سرويسهاي گوگل قبل از اينکه به دسترس عموم برسند در اين آزمايشگاه مورد تست و ارزيابي قرار مي گيرند که دسترسي براي ايرانيان غيرممکن است.

Google Linux Repositories :
اگر شما از لينوکس استفاه مي کنيد مي توانيد بسته هاي مربوط به Ubuntu 7.04 , Debian 4.0 ,OpenSUSE 10.2 ,Mandriva 2007 Spring به رايگان از سايت گوگل دريافت کنيد و در اين سيستمها با آنها کار کنيد.

Google Maps :
گوگل ابزار نقشه خود را در سال 2005 براي کاربران ارائه کرد. نقشه گوگل کاربران را ممکن ميسازد تا بتوانند نقشه شهرها و کشورهاي مختلف را ببينند و حتي مسير نقطهاي به نقطه ديگر را در بياورند. با استفاده از اين ابزار افراد ميتوانند نقشه خيابانها و حتي مشاهده ماهوارهاي داشته باشند اين نقشه براي افرادي که زياد سفر ميکنند بسيار کاربرد دارد چونکه تمام نقاط کور ترافيکي يا جاده ها را طور کامل نشان ميدهد مخصوصا براي کشورهاي اروپايي اين نقشه براي ايران نيز کاربرد دارد.

Google Mapmaker:
گوگل براي گسترش سرويس گوگل مپز خود تصميم گرفته تا كاربران براي ساخت نقشه كمكش كنند اين سرويس رايگان واپن سورسه تا افراد در سراسر كره ي زمين بتوانند نقشه هاي خود را در ديد عموم بگذارند هدف نهايي اين پروژه به دست آوردن نقشه هايي با کيفيت بالا براي استفاده در نقشه هاي موجود در سرويس گوگل است.

Google Mars:
اين بار گوگل در مريخ به کمک شما مي آيد اين سرويس که مربوط به سياره سرخ مريخ مي باشد نقشه ي کامل مريخ را در اختيار شما قرار ميدهد تا رايگان به مريخ برويد و برگرديد در گوگل مريخ از اطلاعات سازمان ملي هوانوردي و فضايي ايالات متحده آمريکا (NASA) و سازمان فضايي اروپا و ساير سازمان هاي فضايي جهان استفاده شده است. گوگل مريخ از فن آوري گوگل نقشه استفاده ميکند.

Google Moderator:
به مردم امکان ميدهد سوالاتشان را بفرستند و با درجهبندي سوالها، تعيين کنند که ميخواهند از جواب چه سوالهايي باخبر شوند. گوگل مودريتور در آغاز، راهي بود تا کارکنان گوگل بتوانند سوالاتشان را در طول جلسات هفتگي از موسسين شرکت، لاري پيج و سرگي برين بپرسند.وقتي کاخ سفيد اعلام کرد که قصد دارد از گوگل مودريتور براي برقراري يک قرار ملاقات آنلاين در شهرداري با رئيسجمهور باراک اوباما استفاده کند، گوگل هم هيجانزده شد و هم وحشت کرد؛ اما درنهايت توانست از پس بارگيري اين برنامه در چنين مقياس بزرگي برآيد، سيستم مديريتي شهرداري در لحظه اوج خود توانست از عهده حدود 700سوال در ثانيه برآيد و به 3.6 ميليون نفري که ميخواستند جواب سوالها را بدانند، خدمات خود را به خوبي ارائه کند.

Google Moon:
بعد از ارائه سرويس گوگل ارث و استقبال شديد کاربران گوگل تصميم گرفت تا سفر به ماه را هم تجربه کنيم پس بهتره امتحان بکنيد.

Google Movies:
جستجو در ميان هزاران عنوان فيلم روز دنيا و بدست اوردن اطلاعاتي از آنها فقط بوسيله گوگل انجام مي گيرد.


.
FaceBook Page : Saeed.Sajedi.R
FaceBook : https://www.facebook.com/Bestbazir

Line ID : Saeed_Detect


جمعه 08 آذر 1392 - 09:21
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 3 کاربر از saeed_detect به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: rezaehsan7373raha_a

چِطور دِلِت اومَد اَز مُرتِضی پاشایی

ارسال‌ ها : 1666
تشکر ها : 8428
تشکر شده : 2839
سن کاربر : 17
تــــَولــُد :
[Custom_Field_Content]
عضویت : 5 /5 /1392
محل زندگی :
پُشتِ سَرِت
آیدی لاین :
[Custom_Field_Content]
حالت من :
سیستم عامل :
اُپراتور :
تیم محبوب :
تیم خارجی :
مرورگر من :
وبلاگ من :
پاسخ : 1 RE


خداییش گوگل این همه امکانات داره ؟تصویر: /weblog/file/forum/smiles/27.gif


تنهایی این نیست که هیچکس اطرافت نباشه !
این نیست که با کسی دوست نباشی !
این نیست که آدمی گوشه گیر و منزوی باشی !
تنهایی یعنی ” هیچکس نمیفهمه حالت بده ” . . .
جمعه 08 آذر 1392 - 21:42
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش
تشکر شده: 2 کاربر از parparvaz به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: saeed_detectehsan7373







برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :